ENDODONTIE

Art Dental Studio
Este specialitatea care se ocupă cu tratarea canalului radicular şi reprezintă baza stomatologiei pentru că durata de viaţă a dintelui depinde de corectitudinea acestui tratament.

CAND ESTE NECESAR UN TRATAMENT ENDODONTIC

ETAPELE TRATAMENTULUI
ENDODONTIC

Art Dental Studio

Intrebari despre serviciile de edondontie

Aici gasesti raspunsul la cele mai frecvent intrebate lucruri despre edondontie.

Cele mai frecvente dureri de dinți sunt legate de afectarea pulpei dentare. Această durere de dinți a fost denumită, în trecut, de specialiști – strigătul dinţilor.

Toate tratamentele endodontice sunt efectuate sub anestezie locala profunda. Prin realizarea acestei anestezii se asigura un comfort sporit pacientului, dar si medicului dentist.

Exista totusi si cazuri, in numar mic, in care inflamatia pulpara cat si infectia tesuturilor adiacente sunt foarte avansate, acestea impiedicand anestezicul sa isi faca efectul la potential maxim, determinand o instalare partiala a anesteziei.

Intre sedintele de tratament, dar si la finalizarea acestuia, exista posibilitatea aparitiei unei sensibilitati la nivelul dintelui, aceasta putand fi inlaturata prin administrarea unor antiinflamatorare si analgezice moderate.

Tratamentele de canal moderne sunt efectuate cu ajutorul instrumentarului rotativ oferind medicului o mai buna precizie. In cadrul clinicii noastre tratamentele endodontice se efectueaza cu Micromotor endodontic inovativ

Printr-o miscare de reciprocitate, micromotorul VDW SILVER RECIPROC prepara usor, sigur si rapid canalele.

Face posibila prepararea canalelor anatomice dificile cu rezultate predictibile folosind un singur ac.